Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Reklamasjon

Informasjon til våre forhandlere og gulventreprenører:

Når det gjelder klager og reklamasjoner fra sluttbrukere, er det viktig at du som forhandler følger rutinene i henhold til Norsk Kjøpslov. Dette sikrer at både sluttbrukerens og din egen interesse blir ivaretatt. Her er noen retningslinjer:

  • Sluttbrukerens ansvar: Sluttbrukeren bør henvende seg til butikken eller utsalgsstedet for å reklamere på et Gerflor produkt
  • Butikkens ansvar: I utfordrende tilfeller skal butikken eller utsalgsstedet ta kontakt med Gerflor for videre dialog, ikke sluttbrukeren.
  • Egenvurderingsskjema: Bruk alltid Gerflors reklamasjonsskjema ved henvendelser om klagesaker. Dette hjelper oss med å behandle saken raskt. Skjemaet kan sendes til post@gerflor.no
  • Prosjekt- og proffkunder: For klager og reklamasjoner fra prosjekt- og proffkunder, ber vi kunden eller bestilleren om å ta kontakt med gulventreprenøren. Entreprenøren vil deretter, ved behov, kontakte Gerflor for videre oppfølging.

Husk å følge disse retningslinjene for å sikre en smidig prosess ved klager og reklamasjoner.

Reklamasjonsskjema

Last ned reklamasjonsskjema under.

This option will filter the result to display only products that are currently available in stock.