Reklamasjon
Informasjon til våre forhandlere og gulventreprenører:
Når det gjelder klager og reklamasjoner fra sluttbrukere, er det viktig at du som forhandler følger rutinene i henhold til Norsk Kjøpslov. Dette sikrer at både sluttbrukerens og din egen interesse blir ivaretatt. Her er noen retningslinjer:
- Sluttbrukerens ansvar: Sluttbrukeren bør henvende seg til butikken eller utsalgsstedet for å reklamere på et Gerflor produkt
- Butikkens ansvar: I utfordrende tilfeller skal butikken eller utsalgsstedet ta kontakt med Gerflor for videre dialog, ikke sluttbrukeren.
- Egenvurderingsskjema: Bruk alltid Gerflors reklamasjonsskjema ved henvendelser om klagesaker. Dette hjelper oss med å behandle saken raskt. Skjemaet kan sendes til post@gerflor.no
- Prosjekt- og proffkunder: For klager og reklamasjoner fra prosjekt- og proffkunder, ber vi kunden eller bestilleren om å ta kontakt med gulventreprenøren. Entreprenøren vil deretter, ved behov, kontakte Gerflor for videre oppfølging.
Husk å følge disse retningslinjene for å sikre en smidig prosess ved klager og reklamasjoner.
Reklamasjonsskjema
Last ned reklamasjonsskjema under.